Thuisfeest organiseren is samen met A-Z een fluitje van een cent

Heb je iets te vieren en wil je dat graag doen in je eigen tuin/huis? Kies dan voor ‘lekker makkelijk’! Met meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van thuis feesten, hieronder nog enkele tips om het organiseren van jouw feest nog makkelijker te maken:

Gouden organisatietips

  • Laat A-Z Barbecue Service de catering doen: bestel een barbecue (of gourmet) online. Binnen enkele muisklikken is het eten voor jouw feest geregeld inclusief een meestergriller (indien gewenst). Jij kunt lekker losgaan en je onderhouden met je gasten in je eigen tuin/huis. Onze A-Z kok regelt alles. Maar dan ook écht alles. Hij/zij bouwt alles op, grillt alle producten (vlees, vis, of vegetarisch) op deskundige wijze en ruimt alles weer op. GEEN AFWAS dus! Natuurlijk mogen de gasten die dat willen, helpen met grillen of opruimen :)
  • Zorg voor live muziek, al is het maar een uurtje of twee. Boek op tijd de door jouw gewenste band of artiest. Ook muzikanten zijn druk. Dit brengt wat extra levendigheid op jouw feest en zorgt ervoor dat jouw party onvergetelijk en exclusief wordt.
  • Kies een thema. Ga  bijvoorbeeld voor een ABBA-feest, Zomer-Carnaval Party, Western Party etc. Uiteraard met een dresscode. Themafeesten verstevigen de saamhorigheid en het is leuk om bekenden en vrienden eens in een andere outfit te zien dan normaal
  • Niet genoeg stoelen? Wij hebben statafels genoeg zodat de jeugd lekker kan blijven staan. Zij hebben nog jonge benen en komen zo eerder in beweging. Dolle dansmoves zullen ook op jouw feest  daardoor niet ontbreken.
  • Haal de kerstverlichting van de zolder. Deze kan goed functioneren als sfeerverlichting op je party. Geen extra kosten, wel extra sfeer.
  • Zorg voor kleurplaten en kleurpotloden voor de kleintjes. Of stoepkrijt. Bij de Action kun je voor een paar euro al heel wat vermaak scoren. Kids blij, ouders blij!
  • Bestel de drank inclusief koelkast. Geen gesleep meer met kratten in overvolle supermarkten. Er zijn verschillende bedrijven die je hiermee kunnen helpen. Helaas kun je hiervoor (nog) niet bij A-Z terecht.
  • Maak je niet te druk of iedereen het naar de zin heeft. Een feest ontwikkelt zich vanzelf. Een relaxte gastvrouw/gastheer zorgt voor relaxte feestgangers. Neem vlak voor aanvang van je feest alvast een wijntje. Zo ontloop je de stress vooraf en alles is toch al in kannen en kruiken.  

Zoals je leest kun je in enkele muisklikken jouw thuisfeest organiseren zonde gedoe. Je weet nú hoe!